10/03/2017

current obsession

current obsession

Jeg har faktisk aldrig virkelig lagt mærke til Guccis dionysus taske indtil for et halvt år siden. Jeg faldt over tasken, da jeg så en Janni Deler´s vlogs (svensk blogger), hvor hun havde købt den smukkeste dionysus taske. Efter har jeg beundret dionysus taskerne for sindssygt. De er på en måde totalt over the top, men samtidig er de perfekte til alle occasions. Det er også en taske, jeg aldrig kunne finde på at købe i sort. De badges og forskellige print der præger tasken, gør den utrolig unik og det er virkelig fedt. Selvom tasken er guddommelig smuk har jeg lige nu ikke en interesse i, at smide så mange penge efter tasken, men måske engang i fremtiden. Haha, hvem ved? 
Hvis vi lige skal gennemgå de kommende weekendsplaner, så står den på endnu en tur til København imorgen, hvor jeg skal mødes med nogle veninder derovre fra. Når jeg kommer hjem, skal jeg højst sandsynlig være sammen med et par venner og dagen efter, skal jeg til fødselsdagsbrunch. Så weekenden er fyldt med en masse ting, og det er jo egentlig meget dejligt en gang i mellem! 
Jeg håber I har det godt <3
Knus

4 kommentarer:

  1. Jeg kunne nu godt finde på at købe den i sort... hvis jeg altså havde pengene til det :P
    Men jeg synes nu også den er ret så fin med blomsterprint! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan nu også godt lide den sorte, men holder mig dog på "printsiden" haha!
      Rigtig god aften til dig :-)

      Slet
  2. Man bliver i så dejligt humør af de faverige tasker :-)
    Kram,

    http://nikkilund.dk

    SvarSlet

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR