14/03/2017

latest buys

latest buys

Den seneste tid har jeg købt de her tre lækre items. Den med flæsen blev lagt i kurven da jeg var på Fuertuventura nogle uger tilbage. De to andre købte jeg da jeg var i København tidligere på måneden. Jeg er blevet ret vild med "flæse" trenden, da det lige giver det der ekstra til en bluse eller t-shirt. Desuden er pink jo også oppe ligenu. Jeg kan dog bedre lide den lidt mere afdæmpede version af den totale skrigepink. For mig mestrer COS altid minimalistiske og androgyne items, og prisen ligger lige imellem billigt og dyrt. Jeg kan selvfølgelig ikke gå forbi en Mango-butik uden at hive noget med hjem, og det kan jo både være godt og dårligt :) Dårligt for økonomien, men tanken om et nyt item er heller ikke helt dårligt.
Jeg håber I har det godt!
Knus <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR