17/03/2017

outfit 110317 / København

Leather jacket: Mango / Blouse: Mango / Jeans: H&M / Sneaks: Adidas / Silk scarf: Unknown / Bag: Zara / Sunnies: Double Agent / Bracelet: Pilgrim

Lige et outfit fra den skønneste tur til København her i lørdags, hvor jeg mødtes med to af mine gode veninder derovrefra. Jeg har efterhånden været i København på alene-hånd et par gange, og jeg har derfor lidt af en rutine. Fra København H -> Nørreport -> Kgs. Nytorv -> Illum Rooftop -> Original Coffee og så ellers shoppe. Det er kort sagt min rutine. Min veninde og jeg har lidt af en tradition, hvor vi besøger alle de der "insta-steder". Denne gang blev det til Yo Burger, som smagte herregodt! Det kan klart anbefales, hvis man ikke har været forbi stedet endnu :) Ellers havde jeg en rigtig hyggelig tur, og så er det altid hyggeligt at se folk, man ikke ser så tit. 
Jeg håber I har det godt! 
Knus <3 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR