09/04/2017

på med forårsjakken

på med forårsjakken
Det gode vejr fortsætter, og det er efterhånden nu, man skal til at smide forårsjakken på. Jakkerne ovenover ligger allesammen i en rimelig prisklasse, og jeg skal ihvertfald have købt en. Jeg er ret vild med blazeren med bindebæltet, den er ret optur. Ellers går man aldrig galt i byen med en denimjakke. 
Jeg holdte 16 års igår, og det var noget af en fest. Jeg kom hjem ved 4-tiden, og er derfor bare en smule træt i dag. Der var omkring 70 mennesker, og jeg havde det ihvertfald ret grineren. Imorgen tager jeg til København med min familie. Det er bare en endagstur, så det er jo vældig fint. Jeg er ikke på udkig efter noget bestemt, men jeg hiver altid noget med hjem derfra. Desuden elsker jeg København og de hyggelige sidegader er det absolut bedste. Ellers nyder jeg bare, at jeg har påskeferie, det har været tiltrængt.
Hvad går I og laver?
Knus <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR