31/05/2017

sidste skoledag, nyt familiemedlem og lækker mad

Så fik jeg endelig læseferie!! Hold op hvor har det været nogle gode dage. Som I kan se ovenover har jeg både festet, spist og fået et nyt familemedlem. 
Jeg havde sidste skoledag i onsdags og dagen startede med morgenmad hos min dansklærer, derefter kastede vi med karameller og så var der ellers vandkamp (godt tip til næste års 9. klasser: husk skiftesko, det er den bedste beslutning jeg nogensinde har taget) og revy. Efter vi havde været på skolen tog vi ned i Skanderborg´s "park" og hyggede med et par øller. Senere på aftenen spiste min klasse på en restaurant og efterfølgende fest på "Capri" med mange andre skoler. Alt i alt var det en skide hyggelig dag!
 Efter sidste skoledag var jeg egentlig bare sammen med et par venner de følgende dage. Jeg var blandt andet til hyggeaften hos Celine med nogle søde piger, hvor vi fik lækker lækker mad. 
Her i søndags fik vi et nyt familiemedlem herhjemme. En labrador hundehvalp på 9 uger, som har fået navnet Charlie. Min anden hund, Buller er endnu ikke så glad for sin nye legekammerat, men det kommer vel efter et par uger ;)
Lige nu sidder jeg midt i læseferien, og skal op i religion på fredag. Selvom der er meget forberedelse, så tager jeg alligevel tid til at være sammen med mine venner, som jeg desværre ikke kommer til at se nær så meget, når vi alle springer i forskellige retninger. Jeg er som sådan ikke nervøs for prøverne, jeg tager en af gangen og så må vi se hvad der sker. 
Hvad går I og laver? 
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TUSIND TAK FOR DIN KOMMENTAR